Avatar billede krele Juniormester
02. marts 2016 - 22:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slump

Jeg skal sortere vilkårligt på et regneark med 60 rækker. Det er dog ikke altid alle 60 rækker, der bliver udfyldt. Hvordan får jeg Excel til kun at sortere på udfyldte rækker?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
03. marts 2016 - 08:59 #1
Er det udelukkende tal?
Avatar billede krele Juniormester
03. marts 2016 - 15:24 #2
Vi har en tilmeldingsliste med 60 rækker og 4 kolonner. Kolonne A indeholder de tildelte værdier fra Slump funktionen, kolonne B startnumre fra 1 til 60, kolonne C klubnavn og kolonne D deltagernavn. Det vil oftest ikke være alle 60 rækker der er udfyldt ( men et varierende antal fra gang til gang ), så problemet er og få Excel til og se bort fra tomme rækker, inden der sorteres vilkårligt?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
03. marts 2016 - 16:50 #3
Jeg har lavet en fil som du muligvis kan bruge. Hvis du er interesseret i filen så send mig (som personlig besked) en mailadresse.
Avatar billede krele Juniormester
03. marts 2016 - 18:51 #4
25kristensen@gmail.com