Avatar billede hist Praktikant
05. marts 2016 - 13:27 Der er 5 kommentarer

Google reklame ødelægger min side

Google reklame ødelægger min side.
jeg har nogen dropdovn menuer på min side men de virker ikke når der er google reklame på, hvad kan jeg gøre ved det ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. marts 2016 - 14:05 #1
Programmere det anderledes.
Avatar billede Slater Ekspert
05. marts 2016 - 15:26 #2
Det er sør'me ikke meget information vi får om problemet.

Hvilke Google-reklamer? Hvordan virker dropdownen ikke? Er de script- eller CSS-baserede? Er der scriptfejl? Vises de slet ikke eller bliver de vist bag reklamerne? Osv. osv.

Bedst er det at se et eksempel, men det er komplet umuligt at sige noget ud fra det der.
05. marts 2016 - 16:20 #3
Har du overhovedet givet GOOGLE lov til at reklamere på dine sider ?

Hvis Ja - har du vel egentlig en del af skylden selv... og som #1 siger, programmer din side det om.... hvis du stadig vil have dem til at være der ...

Og NEJ - bed dem om at fjerne dem....

Kristian
Avatar billede hist Praktikant
01. april 2016 - 11:47 #4
Ja jeg har givet google lov til at reklamere på min side.
Jeg har droppet den dropdown menumen nu har jeg et andet problem og det er når jeg sætter googles billede reklamer på siden så laver den sådan så at man kun kan se halvdelen af facebook kommentar boksen så man kan ikke komme til at skrive en kommentar når resten er vær.

Jeg havde det samme problem med like knappen men det klare jeg med at sætte den i iframe
Avatar billede Slater Ekspert
01. april 2016 - 17:17 #5
Det er stadig ikke nok information til at kunne hjælpe dig.

Umiddelbart lyder det jo bare som om du har placeret Googles reklamer forkert, så de dækker et andet element.