Avatar billede madseksperten Nybegynder
05. marts 2016 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Video download

Hej

Jeg er da godt nok bare ved at gå amok, over free download programmer, og lover de er free to use. Jeg mangler et plugin til Chrome eller Firefox, som kan downloade video på youtube etc. Den bedste har blokeret for youtube (download helper). Er der nogle som kender et plugin til dette, som ikke koster noget?

Mvh Mads.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2016 - 17:54 #1
I Firefox gå ind under Tilføjelser og, i højre side, skriv Video
Så får man en række tilbud. B.la Video downloader professional.
Den virker fint for mig. (Den er gratis)
Avatar billede eurositi Ekspert
05. marts 2016 - 21:10 #2
Firefox-Plugin'et NetVideoHunter (helt gratis) har jeg brugt i omkring et års tid. Det fungerer fremragende og har aldrig givet mig uønsket software.
Avatar billede Wally73 Mester
06. marts 2016 - 00:09 #3
Jeg bruger også NetVideoHunter og det virker upåklageligt.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
07. marts 2016 - 22:03 #4
Takker. Vil i dele pointene? Jeg endte med at bruge netvideohunter.

mvh Mads
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2016 - 22:45 #5
Det var jo et forslag fra #2 eurositi  så det må vel blive hans point :-)
Avatar billede Wally73 Mester
09. marts 2016 - 23:37 #6
Jeg er ikke interesseret i pointene og bekræftede også kun at #2's forslag var godt. :)
Avatar billede eurositi Ekspert
12. marts 2016 - 11:06 #7
Oh tak. :)