Avatar billede nabih Praktikant
12. marts 2016 - 16:29 Der er 2 kommentarer

Formatering

Hej
For stykke tid har jeg mistet min computer`s install dvder,HomePremium, og har købt ny install dvd,Proffisional, men ikke sikker er det hos jer eller ej,og der er flere programmer på. Jag har vælget HomePremium, og hele tiden har fået problemer, langsom,blå skærm som computer genstarter sel.
Skal jag kun vælge Prof.programm?
Hvordan kan jag formater min computer og have den i orden?
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2016 - 17:10 #1
Det er vel en windows 7 du skriver om?
Home Premium og Professional på samme DVD?
Ja vælg du bare prof. selv om Home ikke skulle være årsagen til at din computer kører dårligt. Har du været inde og opdatere?
Du kan lave en ny installation via DVD. Man bruger nederste mulighed og vælger selv. Du sletter bare den gamle installation, og installerer så prof.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. marts 2016 - 19:31 #2
win7 er for lang tid siden, så når den er installeret, så skal den have adgang til internettet for at ajourføre fejlrettelser. Typisk vil den derfor køre ret langsomt (den bruger kræfter på vedligehold) det første døgn. Så når du har lagt win7 ind, så lad maskinen stå tændt med net-adgang et døgns tid. Undervejs i det første døgn skal den genstarte flere gange - det burde ske af sig selv, bare lad den stå.