Avatar billede micanni1956 Novice
16. marts 2016 - 14:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

vedr. et pasword på en bærbar

Hey derude

så er jeg i problemer igen, jeg har fået en ældre bærbar ibm thinkpad t 500, som der er et pasword på som vedkommende ikke længere kan huske. jeg mener at der er mulighed for at logge på som adm. og så nulstille eller fjerne de evt. paswords, men kan p.t. ikke huske hvordan det bliver gjort. håber i som sædvanligt kan hjælpe.

hilsen michael
Avatar billede jakobdo Ekspert
16. marts 2016 - 15:53 #1
Hvilket OS er der tale om ?
Avatar billede micanni1956 Novice
16. marts 2016 - 16:32 #2
hey jakobdo

den står til at være med vista fra ny, men synes opstarten indikerer at der er win 7 eller måske 10

michael
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2016 - 16:58 #3
Avatar billede micanni1956 Novice
16. marts 2016 - 19:26 #4
hey claes

det kan jeg ikke lige få til at virke idet jeg tilsyneladende ikke kan rette bios opstart til at starte fra usb stikken, men nu er jeg heller ikke computernørd, så det er sikkert en fejl 40 gg

michael
Avatar billede claes57 Ekspert
16. marts 2016 - 19:51 #5
Fra du tænder en nedlukket maskine, så tast vildt på F8. Så kommer der normalt en bootmenu hvor du kan vælge.
Avatar billede micanni1956 Novice
21. marts 2016 - 07:20 #6
hey eksperten

problemet er løst.

takker for hjælpen

michael
Avatar billede micanni1956 Novice
21. marts 2016 - 09:22 #7
hey claes

tak for din indsats.

michael
Avatar billede MADOlsen Forsker
21. marts 2016 - 09:49 #8
Du takker claes57 for indsatsen, men tager pointene selv?!?!
Avatar billede micanni1956 Novice
21. marts 2016 - 10:06 #9
hey fedeko

nu er det ikke fordi du har haft noget med dette at gøre, så forstår egentligt ikke din kommentar, men til andres orientering, så er problemet løst, og claes ville ikke have pointsene, så alt er som det skal være.

michael