Avatar billede hoertofte Nybegynder
21. marts 2016 - 00:31 Der er 1 kommentar

Langsom boot på Lenovo

Jeg har en Lenovo Z710 som er begyndt at boote meget meget langsomt. 5-15 minutter inden der kommer Lenovo-navn frem.

Jeg har prøvet de fleste ting, herunder rensning med CC-cleaner og andre oprydningsprogrammer, 30 sekunders koldstart med batteri og strøm taget fra (for at aflade kondensatorer), en total nyinstallation af windows (10).

Er der nogen der har ideer til hvad problemet kan være (f.eks. i Bios opsætning) og hvad kan man så gøre???
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. marts 2016 - 15:21 #1
Du har oprettet spørgsmålet under windows 95 og windows 98 men ser ud til at køre windows 10. Prøv i Bios med local hardisk som første boot så der ikke er noget netværksboot den skal time ud på før du går videre. Og prøv uden cd/dvd eller usb enheder koblet på - så den ikke skal timer ud på en tom SD kort reader i en printer...