Avatar billede dennysgerrige Nybegynder
23. marts 2016 - 21:04 Der er 3 kommentarer

hvordan logger jeg en wordpress hjemmeside op på et nykøbt webhotel?

Jeg har lavet en hjemmeside i wordpress. Så har jeg købt et lille webhotel og fået oplyst diverse kodeord.  Hvordan får jeg så min wordpress side udgivet på mit webhotel??
Avatar billede stjans Guru
24. marts 2016 - 07:43 #1
Du bruger plugin´et Duplicator. det er meget nemt at anvende - og virker aldeles problemfrit. Har selv flyttet adskillige sites hermed
Avatar billede dennysgerrige Nybegynder
25. marts 2016 - 09:57 #2
Hej stjans
Tak for svaret.

Men jeg forstår det desværre ikke.
Jeg har fundet programmet og downloadet det til min computer og hvad så?

Du skriver det er et plugin. Skal det downloades til wordpress eller mit webhotel?

Den nysgerrige
Avatar billede stjans Guru
25. marts 2016 - 16:39 #3
Hej igen

Ja det er et plugin.  Du installerer det begge steder - både der du skal flytte fra og flytte til.

På redet du skal flytte fra danner du filerne - se evt guides på YouTube.

På steder hvor siden skal ligge  kører du så importen

Det lyder måske lidt svært - men det et det faktisk slet ikke :-)