Avatar billede ej147 Nybegynder
29. marts 2016 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Access denied???

Jeg får pludselig denne fejlmeddelelse ved tællerfunktionen på min hjemmeside:
Access denied for user ''@'10.246.64.129' (using password: NO)

Kender nogen af jer til hvorfor det sker?
Jeg kan se på nettet at adskillige andre er rendt ind i den.

Hilsen Erik
Avatar billede Slater Ekspert
29. marts 2016 - 14:20 #1
Det er Mysql-forbindelsen der ikke godtager loginoplysningerne til den. Den mest sandsynlige årsag er at du ikke bruger de korrekte oplysninger. Kan du f.eks. være kommet til at uploade en fil med oplysninger der passer til din lokale computer til en server, der bruger en anden adgangskode?
Avatar billede ej147 Nybegynder
29. marts 2016 - 16:53 #2
Jeg synes faktisk, jeg har chekket efter, om det var der problemet var, men gør det lige igen og vender tilbage
Avatar billede ej147 Nybegynder
29. marts 2016 - 17:06 #3
viperine:
jeg fjols - du havde ret - tak for det.
Smid venligst et svar.
Avatar billede Slater Ekspert
29. marts 2016 - 18:08 #4
Så gerne.