Avatar billede tifojuve Juniormester
04. april 2016 - 20:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trådløs mus fungerer pludseligt omvendt

Hej.

Jeg har en trådløs mus fra Trust. Den har fungeret fint på min ene laptop, hvor jeg kører Windows 7 Home SP1, men er pludseligt blevet "omvendt": Bevæger jeg den opad, kører pilen nedad og så videre. Jeg har forsøgt at indstille og opdatere mig ud af det, men til ingen verdens nytte.

Så skiftede jeg den over til en anden laptop, hvor jeg kører Windows 10, men her skete det samme. Først fungerede den fint, men så gik det galt og den blev omvendt.

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede Jannickhess Professor
04. april 2016 - 22:05 #1
Hejsa prøv kontrolpanel derefter mus

Højreklik på windows ikonet til venstre nederst og vælg kontrol panel
og vælg derefter mus herinde kan du indstille om den skal bruges

Til Hørjre eller til Venstre hånd

VH

JH
Avatar billede tifojuve Juniormester
04. april 2016 - 22:37 #2
Hej Jørgen.

Tak for dit svar. Jeg får desværre ikke muligheden for at ændre det du nævner. Jeg vil også mene at en bevægelse til højre er en bevægelse til højre - uanset om du er højre eller venstrehåndet :)

Mit problem er at musemarkøren bevæger sig i den MODSATTE retning i forhold til hvad jeg beder den om.
Avatar billede Jannickhess Professor
05. april 2016 - 01:41 #3
kære, tifojuve

Tjek i enhedshåndtering om der er fejl ved musen , den gule udråbstegn.

JH
Avatar billede tifojuve Juniormester
05. april 2016 - 18:00 #4
Under Enhedshåndtering hedder musen HID-kompatibel mus og der står at den fungerer korrekt.
Avatar billede Jannickhess Professor
06. april 2016 - 10:56 #5
Hejsa tifojuve

Har du været inde og indstille musen til at bruges med den rigtige hånd
fra venstre til Højre ?

Regner med at du er Højrehåndet ?

KONTROLPANEL find MUS (Fanebladet KNAPPER / vælg hvilken hånd du bruger
bruger du alm MUS eller den på en Bærbar ?

VH

JH
Avatar billede tifojuve Juniormester
11. april 2016 - 10:54 #6
Hej Jørgen.

Som nævnt tidligere får jeg ikke muligheden for at ændre på højre/venstre.

Det er en almindelig mus....
Avatar billede tifojuve Juniormester
14. april 2016 - 13:16 #7
Er der andre der kan hjælpe?
Avatar billede tifojuve Juniormester
22. april 2016 - 11:06 #8
Vi lukker.