Avatar billede tinaw25 Nybegynder
13. april 2016 - 14:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere _Layout sider i asp.net mvc

Hej

Jeg sidder og kæmper med at have flere Layout sider i mit mvc projekt og kan simpelthen ikke hitte ud af hvad det er jeg gør forkert.

Jeg har en _ViewStart.cshtml fil hvor jeg har defineret at mine views skal bruge _Layout som default layout.

Nu vil jeg så godt have en ny Layout fil som styre hvordan siden skal se ud når man logger ind.

Min nye Layout fil ligger i mappen shared og mit login view ligger i Account mappen. Jeg har i toppen af mit login view sat dette her ind :

@{
      Layout = "~/Views/Shared/_LayoutLogin.cshtml";
}

Men der sker absolut intet, mit login view bruger stadigvæk _Layout som default.

Jeg har søgt utallige timer på nettet og fundet massere af løsninger, bare ikke rigtig nogen som virker i mit projekt.

Håber nogle kan hjælpe mig

/Tina
Avatar billede groenaert Novice
13. april 2016 - 15:40 #1
Måske dette kan lede dig på  sporet:
http://www.dotnet-stuff.com/tutorials/aspnet-mvc/how-to-render-different-layout-in-asp-net-mvc

Venlig hilsen
Grønært
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
13. april 2016 - 16:02 #2
Dette er prøvet alle løsninger uden den store ændring
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
14. april 2016 - 15:09 #3
Fandt selv løsningen