Avatar billede thomaskramer Juniormester
20. april 2016 - 12:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Magento - Postnummer og by forsvundet

Hej,

Jeg har en Magento shop, som har kørt fint og uden problemer.

Nu er Postnummer og By felterne på onestepcheckout-siden pludseligt forsvundet - så kunderne kan ikke færdiggøre et køb da den kræver at de to felter udfyldes.

Jeg kan se at felterne er i koden, men de er markeret ud.

Som sagt har det fungeret fint i månedsvis - og jeg mener ikke at have pillet i noget der kunne ødelægge det.

Nogen der kan hjælpe?

På forhånd tak
Thomas
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. april 2016 - 13:41 #1
Og du har ikke opdateret magento, plugins eller hvad sådan hedder i magento verdnen ?
Avatar billede thomaskramer Juniormester
20. april 2016 - 14:37 #2
Nej - jeg tror det var en fejl 40...

Jeg afinstallerede modulet - igen - og installerede det - igen - og så virkede det igen...

Der kan skrives tykke bøger om alt det jeg ikke forstår.

Tak for hjælpen.

Smid et svar og du skal få point.