Avatar billede balto Nybegynder
23. april 2016 - 19:50 Der er 1 løsning

fejl ved at sende sms'er

Hej eksperten
Jeg mangler hjælp med min Lumia mobiltelefon. Jeg ved ikke hvad der sker, men når jeg sender sms'er til få udenlandske numre, vises ikke mit nummer på modtagerskærmen, men et 4 cifret nummer uden landekode. Jeg har nulstillet min telefon og nu blev det lidt bedre, fordi nu vises mit telefonnummer korrekt på nogle af modtagernes skærme, men ikke på alle. Jeg har ikke tjekket med en masse forskellige udenlandske numre, men det ser ud til, at fejlen kun sker når jeg sender sms'er til et bestem land og til bestemte få numre (der tilhører et bestemt udenlandsk telefonselskab - tror jeg).
Håber der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede balto Nybegynder
08. maj 2016 - 10:23 #1
Jeg har ikke fået svar, heller ikke selv fundet løsning på problemet, men jeg lukker nu spørgsmålet.