Avatar billede grzona Ekspert
10. december 2018 - 11:59 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

kan ikke logge ind på microsoft store

hej alle eksperter :-)
jeg har nokia lumnia vidst 950 - 950.

hvergan jeg vil ind på microsoft store siger den - Hov der skete en fejl. prøv igen senere.

Jeg kan sagten logge ind på outlook og facebook og youtube sååååå.

ved ikke lige hvorfor.

måske nogen af jer har en forklaring+

hilsen
peter :-9
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. december 2018 - 12:20 #2
Åh, jeg ser at 950 kører Windows Phone 10, så den burde ikke være forældet endnu.

Så ved jeg det desværre ikke - der er et tip her: https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-10-store-login-error-we-encountered-an/128d112b-8eca-4e85-a810-f02b90b69278  men det ser mere ud til at være baseret på PC-versionen af Win10
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 12:23 #3
Virker det hvis du logger på din Microsoft konto i en browser på en PC/Mac?

Er din Outlook konto lig med din Microsoft konto?
Avatar billede grzona Ekspert
10. december 2018 - 12:25 #4
ink
det er nemlig det. jeg kan sagtens logge ind på min microsoft konto på min PC.
og min outlook er lig min microsoft konto - altså med log in.
Avatar billede grzona Ekspert
10. december 2018 - 12:29 #5
altså jeg mener at det er en 950 men er ikke helt sikker. det er en jeg har fået. den er ca 2 år gammel med windows 10 på.
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 12:30 #6
Kan du slette og geninstallere Microsoft Store appen på din telefon. (Har ikke selv en Nokia, så det er en generel kommentar).
Avatar billede grzona Ekspert
10. december 2018 - 12:32 #7
ink - jeg kunne prøve. hvor finder man microsoft store appen? for når man går ind på microsoft store på edge på telefonen er det jo brare microsoft store websiden der vises...
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 12:33 #8
Hvis det ikke virker, kan du overveje at nulstille til fabriksindstillinger og så starte forfra.
Husk sikkerhedskopi inden af alle vigtige data (fotos, dokumenter, sms, kontoindstillinger, osv.)
Avatar billede grzona Ekspert
10. december 2018 - 12:34 #9
det gjorte jeg faktisk for en uge siden. Før jeg nulstillede telefonen kunne jeg godt komme ind på microsoft store appen.... hmmm måske en hint dèr?
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 12:37 #10
Efter nulstilling foretog du så en komplet opdatering til seneste Windows version?
Måske er det opdateringer, der mangler?
Avatar billede grzona Ekspert
10. december 2018 - 12:41 #11
det vil jeg mene at jeg gjrte ja!. gik ind i - optimering af telefon og den søgte efter opdateringer. det gør jeg dagligt.
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2018 - 12:47 #12
Så har jeg ikke flere idéer 😀
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. december 2018 - 13:13 #13
Jeg er ret sikker på der bør være en "Microsoft Store" app på telefonen - kan hedde det gamle "Marketplace"... - men den bør være der (Grøn, som jeg husker det).
Hvor den ligger er jeg ikke sikker på - men når man swiper fra højre mod venstre, mener jeg alle apps dukker op, så et sted dér i listen (Jeg stod af ved Windows Phone 8, så 10 kan fungere anderledes).
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2018 - 13:17 #14
jeg mener at huske, at større opdateringer kan ligge i windows update (ikke store), og at man skal aktivere den selv. Men det er år siden jeg pillede med WP
Avatar billede claes57 Ekspert
10. december 2018 - 13:20 #15
se https://www.microsoft.com/da-dk/windows/windows-10-mobile-upgrade på telefonen, og tjek så det link, der er i artiklen - bare for at tjekke win-versionen
Avatar billede grzona Ekspert
12. december 2018 - 16:03 #16
claes57
men det er en min 10 der ligger på min lumnia 735. Mener at have fundet ud af at det er en 730 tror jeg. men der ligger win 10 på. og appen hedder store på skærmen.
men store er det eneste jeg ikke kan logge ind på. den bliver ved enten med at sige - hov noget gik galt, eller, kunne ikke finde siden, kunne ikke åbne prøv igen senere osv osv. ALLE andre apps inkl edge virker.
Avatar billede grzona Ekspert
15. december 2018 - 16:43 #17
virker stadig ikke ...lukker