Avatar billede xvid Seniormester
14. marts 2018 - 23:03 Der er 5 kommentarer

tplinkcloud.com

hej

Jeg har lige fået tplink nc450 op har fået op og køre eller så godt som..
fungere fint i android og pc når jeg logger på tplinkcloud.com

man problemet er at når jeg går herind og logger på tplinkcloud.com kommer jeg ikkje videre.

er der en eller anden app eller en anden måde at installere TP-LINK_Camera_Control på?

jeg har en lumia 950

på forhånd tak
Avatar billede xvid Seniormester
14. marts 2018 - 23:07 #1
tænker på en gratis løsning :)
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2018 - 23:46 #2
Har ikke direkte kendskab til dette produkt, men ved at læse på producentens hjemmesider får man det indtryk, at der kun findes apps til Android og iOS, samt til Windows PC og Macs. Med en Lumia 950, er du nok nødt til at tilgå den gennem en browser.
Avatar billede xvid Seniormester
14. marts 2018 - 23:57 #3
jeg ved godt at de kun far apps til Android og iOS, derfor mit spørgsmål.

jeg har prøvet det og hvert gang får jeg besked

No internet connection available. please check your network!!!????

kunne være fedt hvis der var en løsning på det med browseren eller en anden løsning
Avatar billede INK Ekspert
15. marts 2018 - 00:21 #4
For at forstå problemet. Med browseren på din telefon kan du tilgå andre hjemmesider, men netop ikke denne specifikke side, hvor du skal logge ind??
Avatar billede xvid Seniormester
15. marts 2018 - 13:24 #5
Der er ikke noget galt med mobilen, det er siden der ikke vil vise billedet.

Jeg har lige købt ip camera tp-link

Hvordan fanden sætter jeg det op??