Avatar billede anba Mester
15. maj 2016 - 10:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar og officepakken 365 licens

Jeg har lige købt en ny bærbar pc (HP notebook) med windows 10. Jeg har tillige købt 1 års licens til officepakken 365 samt 1 år til MCafee antivirusprogram.

På den nye pc ligger allerede en prøveversion af officepakken (dog ikke så mange programmer som i 365) - vist nok 1 måneds prøveversion. MCafee ligger også i en prøveversion i et vist antal dage.

Mit spørgsmål er nu: Skal jeg først fjerne de forudinstallerede prøveprogrammer inden jeg installerer de købte versioner ?

Eller skal jeg blot gå ind og taste koden på de nye programmer ind i de installerede programmer ? Jeg vil jo helst ikke gøre noget forkert. Som sagt er Officepakken jo ikke helt den samme. Jeg har købt til 5 pc-er mens det der ligger der allerede kun er til en pc !

Håber der er en der kan hjælpe mig hurtigt, så jeg kan komme i gang med min nye bærbare.

mvh
Anette
Avatar billede ebea Ekspert
15. maj 2016 - 11:20 #1
Omkring Office pakken, bør du fjerne den installerede prøve version, og derefter installere din indkøbte 365 version.

Med din MCafee Antivirus, er jeg ikke sikker på, andet end at det er samme version som du har tilkøbt, som blot behøver et indtastet serienummer (den du har købt).
Men ellers kan du jo blot fjerne versionen, og installere den indkøbte. Det sker der jo intet ved.
Avatar billede anba Mester
15. maj 2016 - 11:26 #2
Mange tak for svar. Jeg vil fjerne begge først. Vil du lægge et svar så jeg kan give point ?
Avatar billede ebea Ekspert
15. maj 2016 - 11:34 #3
OK! ;-)