Avatar billede jesper_n Novice
16. maj 2016 - 19:58 Der er 1 kommentar

Større regneark

Hejsa

Jeg har et regneark fra en tidligere Excel version, hvor jeg har data, statistik, grafer m.v. for mere end 30 års kortspil i den samme lille kortklub (whist) :-).

På det seneste er regnearket (eller Adobe Acrobat) begyndt at drille med at lave pdf-filer af nogle af fanerne og en række af graferne kunne være pænere. Og måske er det tiden for at genopbygge hele regnearket og gøre det smartere og mere rigtigt/professionelt.

Er der nogen, der f.x. mod nogle gode flasker rødvin kunne hjælpe med at bygge regnearket op igen i Excel 2013? Og hjælpe med at lave nogle flotte rapporteringer - særligt af de aftener, hvor jeg vinder :-).

På forhånd tak!

M.v.h.

Jesper
Avatar billede jens48 Ekspert
19. maj 2016 - 22:20 #1
Hvis du ikke regner med at få svar lige med det samme, må du gerne sende det til mig på kober_soerensen(snabel-a)hotmail.com