Avatar billede Larslynge Novice
18. maj 2016 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 Ingen Internet

Hej
Jeg har en bærbar msi gt 780dx med icore 7 16 gb ram som køre windows 10.
For et par dage natten over, hvor den stod tændt, holdt netkortet op med at virke.
Den viser både wifi ikonet, har den gule trekant ved den. Det samme har ikonet når jeg sætter kable i.....
Har prøvet både mobil hotspot og naboen netværk med og uden kable, samme resultat.
i cmd når jeg skriver ipconfig. Skriver den kun windows ipconfigration og ikke ipadresser osv.
Har prøvet og fjerne alle driver fra den og ligge den nyeste fra msi ind, men samme reslutat.
jeg har slettet alle virusscanner osv. i håb om at det var dem, men det hjalp heller ikke.
er netkortet stået af?

håber i kan hjælpe.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. maj 2016 - 07:23 #1
Hvad siger status i Enhedshåndtering - er enhederne startet rigtigt op med driver og allokering af ressourcer, eller er der konflikter?
Avatar billede Larslynge Novice
19. maj 2016 - 10:17 #2
Alt ser normalt ud i enhedshåntering ingen konflikter og den skriver at den fungere korrekt. Har hentet de nyeste driver på msi hjemmeside og installeret dem. Stadig ingen effekt. Det er som om den ikke får ip-adresse eller ikke kan producere en. Den står til automatik at få DNS og ip adresse.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2016 - 00:29 #3
i DNS skriv 208,67.222.222