Avatar billede appel Novice
02. juni 2016 - 12:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OST fil kan ikke importeres i Outlook 2016

Jeg har .OST fil hvor jeg har mine mailkorrespondancer for de seneste 7 år. Da jeg ikke længere har den samme Exchange konto kan jeg med mine nye exchange konto ikke importere den umiddelbart. Findes der nogle løsninger på at gøre mine gamle mails tilgængelige igen?
Avatar billede Thomas_NS78 Mester
02. juni 2016 - 18:57 #1
Hej Appel

OST filer er kun cached til offline brug (når du har sat din exchange/outlook til cached exchange mode). Det er ikke en PST fil som er det du skal bruge til backup.

Jeg har aldrig selv prøvet at konverterer en OST fil til PST, men check bruger kommentarene i bunden af dette link
http://www.techrepublic.com/forums/questions/how-to-open-a-local-client-archive-ost-file-on-a-new-computer/

Der er en del der anviser forskellige programmer der kan - HUSK at lav en KOPI af din OST fil før du prøver... :-)

hvis det virker, så husk at eksportere din genfundne emails til PST filer (gøres under eksport)

Held og lykke
Avatar billede appel Novice
03. juni 2016 - 15:26 #2
Tak - har godt selv set diverse programmer der kan konvertere men dels ved jeg ikke om de virker og de koster faktisk også en sjat penge. Men det lader til at der ikke er andet at gøre så du har jo løst opgaven :-)