Avatar billede le104 Novice
02. juni 2016 - 14:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Truecaller

En forening ringede flere gange til mig i går, men da jeg har Truecaller på, blev opkaldende blokeret, hvilket de ikke skulle.
Hvordan godkender man et nummer, så det ikke blokeres mere? Og hvordan blokerer man?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 17:45 #1
Åben Truecaller app - tryk på Bloker - Se spam liste - fjern ved at trykke på minus
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 17:46 #2
Tilføj blokering ved at trykke på + tegnet
Avatar billede le104 Novice
02. juni 2016 - 18:13 #3
Ok, John, men hvis det er fx nr. 2 på listen, så kan jeg ikke markere den uden at ringe op. Hvis jeg indtaster, kan jeg søge, men hvis den ikke findes, kan jeg vel ikke blokere der?
Jeg har ikke noget plustegn.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2016 - 21:03 #4
du tilføjer ved at åbne Truecaller app - tryk på Bloker - tryk på + tegnet i nederste højre hjørne og klikke på tilføj nummer. Indtast nummer og giv den evt. et navn og klik ok. Done!
Du fjerner en fra listen ved at klikke på minus.
Har lige testet og det er sådan det gøres.
Avatar billede le104 Novice
02. juni 2016 - 23:08 #5
Måske er der forskellige versioner. Jeg har lige kigget på det, og jeg kan ved at trykke på info-tegnet få mulighederne for både ring op, bloker/fjern blokering, gem osv., så det er vist måden her.
Hvis jeg trykker Bloker i det blå felt øverst, kan jeg opdatere spamlisten og gå i Blokeringsindstillinger.
Jeg kan også her, som du skriver, trykke plus og tilføje, ja, men det er en omvej for mig.
Men tak. At spørge et forum får tit egne tanker i gang, her som i FB gruppen.
Vh Lone
PS! Nu steg du igen i graderne. Hvornår er du sidst blevet kaldt "junior"? ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juni 2016 - 15:11 #6
Ha ha det er mange år siden ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2016 - 17:43 #7
Eftersom du jo var helt blank da du spurgte og min hjælp ledte dig på vej og er korrekt, er det lidt underligt du markerer din egen kommentar som svar på spørgsmålet - men det er nok en fejl :)
Avatar billede le104 Novice
15. juni 2016 - 18:06 #8
Ja, det er det godt nok. Godt at du så det. Det er nu rettet. Sorry.