Avatar billede BIRGER Seniormester
09. juni 2016 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indsæt blank linje i en access rapport

Jeg har en access rapport der lister en masse kunder op i kundenr.-orden

Jeg gerne have at der bliver indsat en blank linje hver gang hver der kommer et nyt kundenr.  (det er forskelligt hvor mange gange det enkelte kundenr. optræder.)

Er der nogen der har en ide til det?
Avatar billede terry Ekspert
09. juni 2016 - 14:17 #1
?
Are you saying a kundenr is used for more than one kunde?

What is the difference between a new kunde and an existing (once the kunde is created)?

Maybe a bit more information
Avatar billede fdata Forsker
10. juni 2016 - 11:51 #2
Vælg
- Design / Gruppér og sorter
- Tilføj en gruppe
- Gruppér på kundenr
- Klik Mere
- Med en gruppehovedsektion
Avatar billede BIRGER Seniormester
10. juni 2016 - 13:38 #3
hej  ja virker fint bortset fra at jeg har gruppe mere over kundenr, hvor den så skriver det gruppenavn ved hver kundegruppe
Avatar billede fdata Forsker
10. juni 2016 - 17:31 #4
Ikke forstået.
Hvis du har flere niveauer (flere grupper) kan du oprette et gruppehoved og/eller en gruppefod pr. gruppe.
Ellers prøv lige at forklare ...
Avatar billede BIRGER Seniormester
10. juni 2016 - 19:23 #5
Når jeg indsætter kunde som gruppering og har sælger som første gruppering.    Får jeg den sådan her:
sælger kunde
Vil gerne have den sådan:
Sælger
          kunde
ny sælger o.s.v.
Ved ikke om det er forståeligt. Der er flere sælgere, og varierende antal kunder til hver sælger.
Avatar billede fdata Forsker
12. juni 2016 - 18:56 #6
Sælger-feltet skal op i Sælger gruppehovedet
Kunde-feltet skal ned i detalje
Kunde gruppehovedet skal være tomt (bortset fra lidt luft). Det er "den blanke linje" mellem kunderne