Avatar billede keepy Seniormester
16. juni 2016 - 12:00 Der er 1 løsning

service interface

Hej
Jeg har en service der udstiller en række interfaces ud mod nogle dll'er der loades at runtime.
Der er bla. et Event interface med argumenter. og interface for Rx og Tx
Jeg bruger Reflection i servicen til at oprette connection til dll og abonner på event(fra dll mod service).
Er det muligt at udstille flere interfaces, uden at en klasse skal implementer alle i samme klasse ?
public interface IMyInterface : IRx, ITx, IEvent{}
Hvad med endpoint skal den have IMyInterface som contract eller skal der laves Endpoint for hver enkelt interface?
How to do? :)
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2016 - 14:42 #1
Hvis du har:

interface IRx
interface ITx
class Rx : IRx
class Tx : ITx
interface IDll
    Handover(IRx r, ITx t)

kan du:

IRx r = new Rx();
ITx t = new Tx();
IDll plugin = (IDll)Something();
plugin.Handober(r, t);

men det er maaske ikke det du leder efter?