Avatar billede NHG Juniormester
24. juni 2016 - 19:53 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Problem med at gå på facebook

Min søn kan (efter opdatering til Windows 10) nu ikke logge på facebook  -  deer dukker kun baggrunds-script op, eller hvad det hedder, en masse tal og tegn. Mangler han et eller andet program?
24. juni 2016 - 20:52 #1
Prøv evt. at bruge "Internet Explorer" i stedet for "Microsoft Edge" - som jo er ny standard browser i Windows 10, eller installer Firefox eller Google Chrome.
Avatar billede Slater Ekspert
24. juni 2016 - 21:49 #2
Edge kan sagtens bruges til facebook, og selv hvis ikke, giver det ingen mening at se noget kildekode på siden i stedet. Kan du eventuelt kopiere eller tage screenshot af hvad han får frem, så vi kan se det?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juni 2016 - 06:13 #3
Ved ikke om det er en løsning, og  om Edge vil genbruge cookies fra den forrige installation, men jeg havde forsøgt mig med en oprydning og så prøvet igen.
Kan anbefale CCleaner til dette.

Hent og instalér CCleaner free  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede NHG Juniormester
25. juni 2016 - 16:07 #4
Kære Maya m. fl. ... Tak for svar. Han HAR Chrome. Vi prøver med CCleaner og får evt. lavet et screenshot derefter.
26. juni 2016 - 00:28 #5
Ok. Rigtigt fint med et screenshot :-) Gerne før du lader CCleaner lave spændende ting med din computer. Jeg vil måske forsøge at deaktivere alle plugins først i Chrome. Derefter kunne man så forsøge at geninstallere Google Chrome.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. august 2016 - 13:15 #6
Opfølgning på #4 så man får klargjort hvad løsningen var?
Avatar billede NHG Juniormester
05. august 2016 - 15:24 #7
Min søn, som havde problemet, siger at det er løst nu (af sig selv), men han ved ikke præcis hvorfor, tror det skyldes nogle opdateringer.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. august 2016 - 16:26 #8
Ok :-)