Avatar billede lisaab Novice
01. juli 2016 - 05:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg gendanne slettede Samsung Galaxy s5 kontakter?

Avatar billede eurositi Ekspert
01. juli 2016 - 08:00 #1
Retrieve contacts
Fra Googles support sider:
If you deleted, synced, imported, or merged contacts in the last 30 days, you can undo those changes.
    Go to Google Contacts.
    Click More and then Restore contacts.
    Choose a time to go back to.
    Click Restore.
Kilde: https://support.google.com/mail/answer/1069522?hl=en

Der findes også en app som denne (aner ikke, om den virker, men bedømmelserne er overvejende positive):
https://play.google.com/store/apps/details?id=vjayraj.deletedcontacts
Avatar billede kurt54 Ekspert
01. juli 2016 - 13:56 #2
Uanset disse smarte ting hos udbyderne vil jeg nu selv tage backup til PC selv det er så let og fylder så lidt og giver dig flere muligheder. Programmer til det kunne være moborobo eller mobiledit. den helt simple bacup er at have kontakter både i telefonen og på simkortet.
Avatar billede lisaab Novice
07. juli 2016 - 09:43 #3
For at genvinde tabte Samsung Galaxy kontakter, jeg fandt Coolmuster Android Data Recovery kunne hjælpe, det kunne genvinde tabte Samsung Galaxy data på computer i nogle få enkle trin.