Avatar billede Nina Praktikant
13. juli 2016 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Ændre flere kæder mellem excel og ppt

Hej alle,

Jeg har lavet et ppt med kæder til en masse grafer og tabeller i forskellige ark i en samlet excel-projektmappe (omkring 12 ark). Mit problem er nu, at projektmappen skal sendes ud til forskellige personer, som hver især skal have et unikt ppt baseret på deres indtastninger i projektmappen. Altså skal mit ppt-excel "sæt" bruges flere gange.

Da der er mange kæder, giver det ikke mening at opdatere kilderne enkeltvis i ppt. Derudover har jeg forsøgt en tidligere vba herindefra, som ikke virkede (http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/948424). Er der nogen, der kan hjælpe med, hvordan jeg kan ændre alle kæderne på én gang?

På forhånd tak.

(jeg sidder på 2010 versionen)
Avatar billede supertekst Ekspert
13. juli 2016 - 16:13 #1
Den virkede åbenbart engang :-)
Avatar billede Nina Praktikant
14. juli 2016 - 09:01 #2
Det er jo netop, der irriterede mig helt grænseløst! Nu fik jeg en koder fra et andet sted til at kigge på det. Han lavede et par ændringer, så nu spiller det :)