Avatar billede madslennart Novice
08. august 2016 - 08:25 Der er 5 kommentarer

HJÆÆLP! - Bilradio VAG (Skoda) Kode er væk

Hej Alle

Jeg er i syv sind over mit lille problem.

Jeg har købt en Skoda Bolero Radio.

Sælger havde pillet den ud af deres bil som efterfølgende er blevet solgt til en forhandler (for et par måneder siden).

Radioen spørger efter en 4-cifret kode, da den er flyttet fra sin oprindelige bil til en anden.

Jeg har bilens registereringsnr og stelnummer (fra den tidligere bil).

Radioen skriver at der er ét forsøg tilbage. Hvad sker der hvis jeg rammer forkert på dette forsøg?
Det må da være muligt at Skoda kan åbne for denne sikkerhedsfunktion. Hvad er chancen for at folk gemmer disse koder altid?
Der må være andre der har haft det problem?

Jeg har spurgt mit lokale (uorg.) værksted og de siger at de ikke kan løse problemet.

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe:-!
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. august 2016 - 08:41 #1
Avatar billede madslennart Novice
08. august 2016 - 10:17 #2
Det virker ikke.

Jeg skal have fat i koden på en eller anden måde?
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. august 2016 - 10:20 #3
Hvad virker ikke?
Avatar billede madslennart Novice
08. august 2016 - 15:06 #4
Hov. Havde ikke set den første video.

Har købt dig til koden på det tyske websted?..
Jeg tænker bare om det kan være fup eller hvad?
Hvorfor skulle de havde adgang til alle koder når Skoda ingen gang har..
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. august 2016 - 16:03 #5
Nej, løste det med det andet link  Men som sagt var det Ford. Men det burde virke for dig også. Tog du radioen ud og tog det serienummer der stod der?