Avatar billede Tomkat Praktikant
10. august 2016 - 12:53 Der er 6 kommentarer

Installering af softvare

Hej.
Jeg kan ikke installere softvaren til hp-printer photosmart c8100 all in one, selv med den nyeste exe-fil. PS_AIO_02_Net_Full_Win_WW_140_408-5.exe
Når den har tjekket systemet og vil til at installere sofvaren sker der ikke noget.
Jeg har win 10 på en lenovo ideapad 100, kun 3 mdr gammel. Exe-filen er installeret på 2 andre pc i hjemmet uden problem.  Har prøvet at slå virus fra. Hjalp ikke.
Håber at  der er hjælp herfra.  Hygge
Tomkat  27140937
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2016 - 13:03 #1
Prøv at højreklikke, med musen, på exe-filen og kør som administrator.
Avatar billede Tomkat Praktikant
10. august 2016 - 14:05 #2
Hej. Det virkede ikke, samme problem.  Hygge
10. august 2016 - 14:30 #3
HEJ,

På min gamle HP3180 havde jeg samme problem.

Da jeg ryddede op i de gamle installationsfiler (dvs. slettede hele LO.... læs bundtet  (også via REGEDIT ))  og geninstallerede driveren (UDEN at printeren var tilsluttet) lykkedes det. Og den fungerede perfekt i de ca. 3/4 år jeg havde den. Nu er den solgt, den nye bruger klagede over installationen (som du også gør). Dette råd hjalp ham.

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2016 - 14:40 #4
Avatar billede Tomkat Praktikant
11. august 2016 - 19:20 #5
Hej. Valby1, den begyndte at installere sofvaren, men jeg fik en fejlmelding error 1935
fejlfindingsoplysninger om alvorlig fejl og msi.scan, har været inde på hp-support, men kan stadig ikke få det til at virke.  Hygge og tak for dit svar.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2016 - 19:30 #6
Ok, så må du jo prøve #3 selv om det er lidt besværligt:-)