Avatar billede AndersKT87 Novice
11. september 2016 - 20:25 Der er 3 kommentarer

Gode Excel ressourcer

Hej Alle,

Spørgsmålet er simpelt - jeg vil gerne blive bedre til Excel, hvad kan i anbefale af Excel ressourcer? Gerne gratis!

Jeg har allerede kigget på Microsofts egne guides, men de er ikke bygget op som en serie, men mere enkeltstående funktioner og muligheder.

På forhånd tak!
Avatar billede NetGuru87 Praktikant
11. september 2016 - 20:52 #1
Jeg har tiddligere brugt: http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/excel/online-kursus-gratis.php, men dengang var det hele gratis - nu skal du desværre betale for at se alle videoerne.

Dog er der stadig en håndfuld gratis videoer, men du leder måske efter noget der er lidt højere niveau end de helt basic ting i Excel.
Avatar billede jkrons Professor
11. september 2016 - 22:47 #2
Hvad præcis er du interesseret i at blive bedre til?
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
17. september 2016 - 11:43 #3
Det er lidt svært, at guide dig, når vi ikke helt præcist kender dit nuværende niveau, og, hvad det er, du ønsker, at blive bedre til?

Excel er jo mange ting :-)

Men, denne side omhandler en lang række ting, med fokus på makroer og bruger-definerede funktioner:
http://www.EXCELGAARD.dk/