Avatar billede fhansen82 Mester
23. september 2016 - 11:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Auto justering af billede højde-/breddeforhold proportionelt i forhold til celle bredde i tabel

Bakser med ikke at kunne få indsatte billeder i en celle til at auto justere således bredde på billede justeres ned til cellens bredde, hvis dette er større end cellebredde. Billeder skal ikke skaleres op til cellens bredde, skulle dette være mindre i bredden. Billedhøjde skal følge justering proportionelt med justering af bredden. De løsninger jeg har fundet på nettet har ikke klaret opgaven. Celler kan indeholde tekst eller billeder eller begge dele i samme celle. Tabellen består af to kolonner.

Benytter Office 2016

Mvh

Frank
Avatar billede fhansen82 Mester
23. september 2016 - 11:17 #1
Hvis det ikke fremgår tydeligt nok at spørgsmålets placering, gør jeg lige opmærksom på at det er i Word :)