Avatar billede ranni Forsker
25. september 2016 - 12:51 Der er 4 kommentarer

Langsomme programmer i ny Win 10

Hej
Lenovo core i7 16 ram Win 10 (tidligere Win 8.1)
Nogle af mine programmer er blevet utrolig langsomme til at arbejde, bl.a. Nero 2016, Pinnacle programmer og nogle andre videobehandling, siden jeg med megen besvær fik Win 10.
Ved 1.Win 10 Update - - total nedbrud, så alle mine programmer er geninstl. i Win 10.
Kan/skal jeg gøre et eller andet for at få nogle af mine programmer til at arbejde normalt igen  ???
Avatar billede ranni Forsker
25. september 2016 - 15:14 #1
Jeg har ryddet op med CCleaner/Malwarebytes/Ashampoo Win/Magix PC/Nerotunit/Bitdefender
Avatar billede claes57 Ekspert
25. september 2016 - 16:12 #2
tjek drivere - specielt til grafikkort. Se efter dem på lenovo.dk der må være support, og software/drivere til din model.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2016 - 22:56 #3
nej. indse det nu, at win10 er noget skrammel.
der er tusinder der har problemer med programmer der ikke virker.
Avatar billede ranni Forsker
27. september 2016 - 19:35 #4
Hej igen.
Jeg fandt ikke drivere til  min Geforce GT 755 grafik men kun en almindelig  - - Vi sørger for dine drivere er update - -. Den er hentet fra egen Geforce side, men gjorde ingen forskel i hastighed.
Kun de tvivlsomme sider med - - Hold Dine Drivere Update - - kan åbentbart finde utallige drivere, de lige kan downloade, bare lige de får mit Visa-kort nr.!! ??
At Win 10 er elendig ??? det vil jeg ikke dømme endnu.
Jeg arbejder både i Lightscribe og med Flipalbum.com, Flipalbum skulle kun kunne arbejde i Vista ?? ??
Jeg "arbejder" videre med den langsomme PC