Avatar billede bat1234 Juniormester
29. september 2016 - 20:14 Der er 4 kommentarer

sort skærm med cursor

Hej,
når en laptop jeg har, vågner fra Sleep, så ser man kun en sort skærm og cursoren, indtil jeg bevæger musen. Herefter ser man skærmbilledet normalt.

Normalt ville dette ikke være et problem, men denne her pc står et remote sted og skal vise noget på skærmen. Så jeg har altså brug for at den viser skærmbilledet med det samme den vågner, uden at man skal bevæge musen. Hvordan får jeg den til det? Andre laptops gør ikke dette.

Vh
Avatar billede jakobdo Ekspert
29. september 2016 - 20:23 #1
Prøv at fortæl hvilken laptop der er tale om?
Hvilket os?
Model etc...
Avatar billede bat1234 Juniormester
30. september 2016 - 10:45 #2
Det er en Sony Vaio.
OS: Windows 7 Home Premium, Service Pack 1
CPU: Intel Core 2 Duo T6600 2.20GHz
Avatar billede 220661 Ekspert
30. september 2016 - 13:21 #3
Har du forskellige indstillinger for hvornår skærmen skal lukke ned efter en given tid?
Står de andre laptops til "aldrig" under lukning af skærm?
Avatar billede bat1234 Juniormester
30. september 2016 - 17:21 #4
Nej, jeg har ikke forskellige indstillinger. Jeg har indstillet alle computere til "aldrig" i Power settings.
Jeg har også forsøgt at ændre indstillingerne i Screensaveren uden held.