Avatar billede GrafikByB Juniormester
07. oktober 2016 - 04:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Proces linjen "genstarter"

Ind imellem sker det, at min proces linje "genstarter".. Den forsvinder for et par sekunder, lukker åbne stifinder vinduer ned, og så kommer den igen. Håber nogen har en forklaring og en løsning på dette?
Avatar billede GrafikByB Juniormester
07. oktober 2016 - 04:04 #1
Hov.. win10 og det sker uanset, om jeg bruger Chrome eller Firefox. Behøver heller ikke at ske, når jeg har en browser åben.. det kan også ske midt i et program.
Avatar billede Nina Forsker
07. oktober 2016 - 08:53 #2
Hej,

Prøv at åbne joblisten (ctrl + shift + esc) - Tryk på flere oplysninger - Under Processer trykker du på CPU - Hvilket program er det der bruger mest af din CPU?
Avatar billede GrafikByB Juniormester
07. oktober 2016 - 09:21 #3
Hej Nina,
Tak for svar :) Det gør Firefox og plugin container for Firefox...
Avatar billede GrafikByB Juniormester
07. oktober 2016 - 09:21 #4
Men jeg har først installeret Firefox for 2 dage siden.. før det brugte jeg Chrome, og der gjorde den det også..
Avatar billede Nina Forsker
07. oktober 2016 - 10:10 #5
Er der nogle andre programmer der også trækker på din CPU?

Evt. scan din pc med Windows defender, og hent Malware Bytes,
https://www.malwarebytes.com/mwb-download/thankyou/

Hvad er det for en Pc du har? Og hvor gammel er den? :)
Avatar billede GrafikByB Juniormester
07. oktober 2016 - 10:54 #6
Det er en Acer Aspire E 17 fra sidste år.. Ud over de andre to, står der også et grafikprogram - Silhouette Studio og trækker.. De 3 ligger alle og kører rundt omkring 30 - 35 % samtidig og tager dermed imellem 80 og 100% hele tiden.
Avatar billede Nina Forsker
07. oktober 2016 - 12:00 #7
Okay så prøv at stoppe for det Grafik program og se om det stopper din Process linje i at forsvinde, men det er jo et eksempel på at de kører på din CPU hele tiden, og det er derfor den genstarter.
Avatar billede GrafikByB Juniormester
18. januar 2017 - 09:01 #8
Må vist hellere lukke den her. Fandt aldrig en løsning på problemet, som stadig eksisterer
Avatar billede Nina Forsker
19. januar 2017 - 10:14 #9
Hej GrafikByB,

Ved godt du har lukket tråden, men prøv det her for min kollega havde samme problem.

Højreklik på skrivebordet -> Skærmindstillinger -> Skift størrelsen af tekst, apps og andre elementer, så sætter du den lidt op, også kører den tilbage til der hvor du havde den før.

Se om du stadig har problemet nu.

Mvh. Nina :)