Avatar billede mmrga Praktikant
08. oktober 2016 - 15:18 Der er 4 kommentarer

Opdatering til OS Sierra

Håber at der er nogen som kan hjælpe mig med mit lille problem.
Jeg har prøvet at opdatere Mac til OS Sierra, men et par min inde i opdateringen får jeg følgende besked:
"MacOS kunne ikke installeres på computeren. Kontrol eller reparation af arkivsystem mislykkedes. Slut installeringsprogrammet for at genstarte computeren og prøv igen"
Jeg har prøvet at genstarte, men den samme besked dukker op igen og igen.
Er der nogen der ved hvad der er galt?
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2016 - 16:44 #1
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. oktober 2016 - 20:07 #2
Avatar billede AWU Praktikant
13. oktober 2016 - 22:10 #3
Jeg sidder pt med nøjagtigt samme problem men kan slet ikke få Apple kommandolinie frem med Apple ikon eller noget andet frem. Eneste der sker efter den i lang tid har forsøgt at installere er det runde symbol for OS Sierra og teksten: MacOS kunne ikke installeres på computeren
Kontrol eller reparation af arkivsystem mislykkedes. Slut installationsorogrammet for at genstarte computeren og prøve igen.
Første gang det kom frem var kommandolinien øverst og jeg klikkede afslut installation og genstart men nu ingen kommandolinie og har forsøgt genstart gentagne gange men ender samme sted hver gang.
Håber nogen kan hjælpe - er virkelig frustreret!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. oktober 2016 - 11:15 #4
Nu har trådstarter ikke meldt tilbage med noget resultat af det forslag, jeg kom med i #2, men det ville stadig være første skridt at slukke den, starte op i Recovery og køre en Repair?