Avatar billede jath08ac Forsker
13. oktober 2016 - 20:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke finde ark i Excel fil

Hej,

Jeg har modtaget en Excel fil, som indeholder nogle formler, som referer til en fane, som jeg ikke umiddelbart kan se.

Når jeg højre klikker på en fane som er vist, ligger der ikke nogen "skjulte faner". Når jeg åbner Visual Basic kan jeg dog se, at den faner jeg ikke kan finde under "skjulte faner", fremgår af oversigten over faner.

Hvordan får jeg denne fane vist?
Avatar billede kim1a Ekspert
13. oktober 2016 - 21:14 #1
I properties for fanen er der nederst en "visible" variabel - den står nok til 2 xlsheetveryhidden som er så den ikke lige umiddelbart kan vælges frem i selve dokumentet. Hvis du ændrer den til en af de andre (xlsheetVisible) vil den være tilgængelig.
Avatar billede supertekst Ekspert
14. oktober 2016 - 10:46 #2
I givet fald kan du  "give signal" via www.supertekst-it.dk - så kontakter jeg dig så du kan sende en kopi af filen. Så kan jeg gøre et forsøg.