18. oktober 2016 - 18:22 Der er 7 kommentarer

Flash app testet på iPad - How to?

Hej Alle
Jeg har lavet nogle apps i flash som jeg nu gerne vil teste på iPad, for at teste hvorvidt de fungerer perfekt på det medie og for at gøre dem klar til upload til AppStore. Den opgave volder mig mange problemer - uoverstigelig faktisk! Jeg søger personer med erfaring med lignende opgaver. Er der nogen her som kan hjælpe, eller som kan henvise mig til folk som kan klare opgaven.

Med venlig hilsen
Ove Damgaard
BioChemAnimation ApS
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2016 - 21:30 #1
iOS kan slet ikke køre flash
18. oktober 2016 - 22:04 #2
Hej Sidwave

Jeg har hentet Animate og ifølge nedenstående (link) instruktions fil er det muligt - ja ovenikøbet nemt, men det volder altså alligevel problemer. https://helpx.adobe.com/animate/using/packaging-applications-air-ios.html
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 09:32 #3
Det er jo reelt ikke længere Flash-applikationer, når FLA'en konverteres til en native IOS-app via Air.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 09:36 #4
Hvis du kigger under punktet "Testing and debugging on iOS via USB", ser det ud til at være den enkleste måde at debugge/teste på.
19. oktober 2016 - 17:00 #5
Det er det jeg forsøger, altså forbinder min iPad via USB, men så for jeg følgende besked når jeg beder Animate om at forbinde (publish) til iPad'en: "Could not access the digital certificate" Det er ingen yderligere forklaring og ingen henvisning til hvordan man løser problemet.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
19. oktober 2016 - 19:26 #6
Jeg stødte på dette opslag:
http://michaelchinen.com/2011/10/21/flash-ios-air-certificate-password-issues/

Det ser ud til at han havde knas med karakterer i sit password - kan det være samme issue her?
19. oktober 2016 - 23:07 #7
Tak for det hint, men det er ikke grunden, idet jeg kun har bogstaver i mit password.

Jeg er villig til at betale en prof for at gøre det sidste trick for nu har jeg brugt uger på at komme videre - uden altså at komme det.

Kender du mon nogen som kan klare opgaven?