Avatar billede keld66 Juniormester
28. oktober 2016 - 16:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tekstboks vil ikke forsvinde efter opdatering

Hej
Har en HP Notebook der er 3 mdr gammel. Har bl.a lige via deres egen hjemmeside opdateret diverse filer. Nu kommer der en tekstboks frem hver gang jeg starter den op. Der står som overskrift: Ændring i systemindstillinger. Derunder står der: Dine hardwareindstillinger er blevet ændret. Du bedes genstarte din computer inden disse ændringer træder i kraft.

Hvad kan det være og kan det virkelig passe at ingen kan hjælpe mig. HP Support i England forsøgte igår forgæves.

Jeg kører Windows 10 Home
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 17:05 #1
Kunne lyde som om noget hardware ikke har registreret den nye driver du har lavet og at den derved beder om genstart.
Prøv at trykke Windows taste+x og gå i enhedshåndtering.
Er der gule anmærkninger her?
Avatar billede keld66 Juniormester
28. oktober 2016 - 17:07 #2
Nej der er ingen anmærkninger
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 17:21 #3
Har du systemgendannelse kørende på computeren, kunne du prøve at køre tilbage til før du opdaterede den fra HP hjemmeside.
Avatar billede keld66 Juniormester
28. oktober 2016 - 18:05 #4
Har lige lavet en systemgendannelse tilbage til en anden dato. Nu er tekstboksen vær, dejligt. Men jeg får vel igen tilbudt den samme opdatering igen, som gjorde fejlen opstod. Hvad gør jeg der?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 18:33 #5
Hvad er det den opdaterer?
Kan man fravælge ting i opdateringen?
Avatar billede keld66 Juniormester
28. oktober 2016 - 19:15 #6
Man kan godt fravælge opdateringerne, det tror jeg bare jeg gør. Tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2016 - 19:18 #7
Velbekomme. Var #5 så ikke løsningen på dit  problem?
Avatar billede keld66 Juniormester
28. oktober 2016 - 19:54 #8
jo, den får du lige