Avatar billede Ole B Praktikant
06. november 2016 - 17:20 Der er 2 kommentarer

Kan ikke omdøbe mapper og filer

Når jeg forsøger at omdøbe en mappe eller fil går der ganske få sekunder og vender tilbage til det oprindelige mappe eller filnavn. En ny mappe forbliver at hedde Ny mappe.

Her ud over sker der det når jeg scroller ned i f.eks. billeder i en mappe scrolles der automatisk, efter få sekunder, op til første billede igen.

Måske det er den samme problemstillig.

Håber der er en it begavelse der kan hjælpe med en løsning på dette.

Venlig hilsen

Ole
Avatar billede Mikkel Føns Dissing Juniormester
08. november 2016 - 13:24 #1
hvis du bruger mappen kan du ikke ændre navnet men hvis du lukker alt der har med den mappe at gøre så prøv at ET venstre klik på mappen også højre klik på den så omdøb den samme med billede hvis de ikke er i brug hvis der er stadig problemer ved jeg ikke lige helt hvad problemet er

håber det hjalp
MVH. Mikkel Dissing
Avatar billede Ole B Praktikant
08. november 2016 - 16:14 #2
Hej Mikkel
Det er prøvet af og virker ikke.
Men tak for dit forsøg.