Avatar billede Kim Praktikant
06. november 2016 - 19:03 Der er 1 kommentar

Windows 10 Dvale, problem

Hej,

Jeg har et problem og har prøvet at google mig frem, dog uden resultat.

Mit problem er følgende:

Efter at have lukket min bærbar ned (Slukket eller i dvale begge giver problemet).
Og batteriet var nede på 3-4%, så oplever jeg HVER ENESTE GANG, at maskinen starter op som det skal.  Men efter 1-2 minutter så lukker Windows computeren ned i dvale. Der skal tilføjes at oplader er sat til, og at Windows selv under batteri ikonet viser, at den oplader.

Forstår ikke hvorfor den absolut skal lukke i dvale - når jeg så starter den op lige efter og batteriet stadig er nede på 3-4% så sker der ikke mere og Windows fortsætter normalt.

:-S
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2016 - 02:02 #1
det mest sandsynlige er at dit batteri er slidt op