Avatar billede klanger42 Juniormester
14. november 2016 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan/skal jeg bruge i udlandet

Hej

Jeg er i godt tid, men vil gerne være sikker på jeg kan få det rigtige købt

Vi skal til Frankrig i sommer og se så meget vi når, af Tour de France.

Ville gerne have en eller anden god løsning på at modtage f.eks Wi-Fi på turen.

Vi skal jo se etaperne senere... :-)

Jeg medtager Iphone 6 - IPad og PC (trådløs)

Der er et godt TV i autocamperen, og jeg er indehaver at den fantastiske SlingBox der (hvis der er signal) kan hente de samme kanaler som du selv har hjemme i stuen. Dette virker perfekt HVIS der er et rimeligt signal..

Håber jeg har skrevet, så det er til at finde rundt i...?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede klanger42 Juniormester
14. november 2016 - 11:46 #1
Jeg fandt lige selv denne men giver denne noget mening, og løser mit "problem"

https://www.komplett.dk/product/893584/mobil/mobilt-bredbaand/zyxel-lte4506-4g-lte-router#
Avatar billede INK Ekspert
14. november 2016 - 11:53 #2
Ja, den kan løse dit problem, men kræver selvfølgelig et fransk sim-kort med data.
Hvis du skal streame meget tv kræver det et tilsvarende stort data-abonnement. Søg på franske udbydere og se hvad du kan få (købe).
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2016 - 12:14 #3
præcis hvornår?
"I aftalen vil roaming-afgifter i EU blive afskaffet fra 15. juni 2017"
Så et alm dansk abonnement med data (100gb/md eller bedre) vil kunne bruges.
ellers se på fx 3 https://www.3.dk/abonnementer/bredbaand/
med en pakke til 300kr/md og 300gb, så følger en router gratis (!) med.