Avatar billede bjarnefilm Juniormester
15. november 2016 - 00:21 Der er 2 kommentarer

Skrive en app selv

Jeg har købt en smartphone. Desværre har den ikke nogen LED-indikator, så jeg kan ikke se om den har ringet. Det problem vil jeg løse, ved at skrive en app. Koden skal være:

hvis
  telefonen har ringet

  blink med blitzen hver 3 minut

Hvordan kommer jeg i gang med det?
Hilsen Bjarne
Avatar billede hjolsen Ekspert
15. november 2016 - 07:14 #1
Du kan hente en app i googleplay store  søg efter flash alert
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
15. november 2016 - 13:12 #2
Har surfet på det. Har fundet noget der hedder Android Market. Det vil jeg undersøge nærmere.