Avatar billede KALL Novice
24. november 2016 - 16:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lageropgørelse

Hej alle,

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber, at I kan hjælpe med.
Jeg har to faner i excel: Den ene er en bestillingsseddel, den anden er varebeholdningen på vores lager.

Jeg vil gerne gøre det sådan, at når jeg opdaterer bestillingssedlen, så ændres lageret (nemt nok), men ændringer skal være permanent, således at når udfylder bestillingssedlen næste gang, og så er lageret opdateret med ændringer fra sidst, og registrer de nye ændringer (eksempelvis hvis jeg sidst bestilte 2 appelsiner og lageret var på 10, skal det nu være på 8. Men til næste bestilling er der 0 appelsiner og så står lageret som værende på 10, selvom det jo nu er på 8)

Håber min forklaring giver mening, og at I kan hjælpe
Avatar billede supertekst Ekspert
24. november 2016 - 17:13 #1
Er det en fil som du sende?
Hvis ja - så anvend www.supertekst-it.dk | Kontakt
Så svarer jeg så du har min mailadresse
Avatar billede Hestehat Seniormester
24. november 2016 - 18:47 #2
Jeg tænker umiddelbart at det kræver en lille smule VBA programmering.

Kan du uploade et eksempel via dropbox eller google drive?
Avatar billede Hestehat Seniormester
24. november 2016 - 22:04 #3
Jeg har lige brygget nedenstående sammen. Er det sådan noget lignende du skal bruge?

https://drive.google.com/file/d/0B_0cXvZeENI9bzR5cndrcEdIVlU/view?usp=sharing