Avatar billede Slettet bruger
25. november 2016 - 15:01 Der er 7 kommentarer

Stationær computer kan ikke genstarte

Min stationær computer kan ikke genstarte. når jeg forsøger at genstarte den. lukker den ned som normalt,men starter ikke op igen. alt i computeren kører under hele processen.
jeg har prøvede med ram og grafikkort fra anden pc. problemet var der stadig.
windows er blevet genindstalleret.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2016 - 15:33 #1
Det lyder som en stationær, har du set om cpu ventilatoren kører?
Ellers prøv at tage al strømmen fra i nogle minutter - også det lille sølvfarvede på bundkortet.
Avatar billede Torstved Novice
25. november 2016 - 18:10 #2
Bare for at forstå, computeren køre fint når du starter den det er når du genstarter den forbliver slukket istedet for automatisk at genstarte?
t@m
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2016 - 18:39 #3
#1
cpu ventilatoren kører
jeg har taget alt strømmer fra. dette løste desværre ikke problemet

#2
ja computeren kører fint. men vil ikke starte op efter genstart. alt i computeren kører men der vises ikke noget på skærmen.
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2016 - 20:29 #4
Nu skriver du ikke hvilke Windows version?
Men i mange tilfælde er det en god ide at sætte sit installations medie i
og køre en reparation. Under opstart.
Avatar billede Torstved Novice
27. november 2016 - 10:42 #5
Problemet er muligvis en USB, prøv at genstarte uden nogen USB i maskinen :(
t@m
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2016 - 22:47 #6
Hej
Jeg har prøvet med andre ram. Andet grafikkort og strømforsyning uden nogen ændring.
Der er lavet en fresh install af Windows 10 på ny ssd.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2016 - 22:48 #7
Alle disse ting uden en effekt på computeren ikke kan genstarte