Avatar billede mcwagner Juniormester
25. november 2016 - 19:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke finde grafikkort

Hej eksperten. Jeg har en acer xc-600. Denne model er en slimline, så så for at få et bedre grafikkort har jeg investeret i et nye kabinet, strømforsyning, og et gtx 760. Men nu er problemet bare at der ikke kommer billede på skærmen. computeren. Jeg har enda prøvet at skifte til et gt 610 grafikkort som ikke skal have ekstra strøm. men det vil den heller ikke. Kan det godt passe at bundkortet kun kan håndtere low profile grafikkort. ellers må jeg ud efter nyt bundkort
Avatar billede poko1 Ekspert
25. november 2016 - 20:43 #1
Har du valgt samme input på Monitor/Skærm som Output fra Grafikkort ?
Avatar billede mcwagner Juniormester
25. november 2016 - 21:54 #2
altså når jeg sætter det medfødte grafikkort virker det fint, så det skulle gerne være samme input og output
Avatar billede hjolsen Ekspert
26. november 2016 - 07:42 #3
Hvis du har gtx monteret kan du så starte windows /pc og se kortet i enhedshåndtering  ?
Kan du ændre på rækkefølgen af primær grafik i BIOS ?
Avatar billede mcwagner Juniormester
26. november 2016 - 08:45 #4
computeren køre fint, men skærmen er bare helt sort. Når jeg skifter det opringelige grafikkort i, det er et R5 235 så køre den fint op i windows
Avatar billede hjolsen Ekspert
26. november 2016 - 10:33 #5
også hvis skærmen er tilsluttet det oprindelige (onboard ) grafikkort ?
Avatar billede mcwagner Juniormester
27. november 2016 - 13:33 #6
Hejsa. Jeg har endelig fået det til at lykkes, efter 4-5 timers goggle. Jeg skulle ind i bios og ændre på nogle ting.