Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
28. november 2016 - 10:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Laptop

Hvilken laptop skal jeg købe hvis jeg skal bruge den til skole og til at redigere film på, og det er 4k film så den skal bare ok god.

Budget: 16.000kr

Håber i kan hjælpe mig
Kan både lide Mac og Windows :)

Fortsæt god dag
Avatar billede Slater Ekspert
28. november 2016 - 10:10 #1
Det spørgsmål har du allerede oprettet.
http://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1014078
Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
28. november 2016 - 10:20 #2
Ja i know jeg glemte det og aner ikke hvordan man sletter det igen
Avatar billede Slater Ekspert
28. november 2016 - 10:22 #3
Bare i orden. Du kan ikke slette spørgsmål på Eksperten. Den gængse måde er at lukke spørgsmålet, ved selv at oprette en kommentar, evt. hvor du skriver "lukket", og markere det som svar, så tråden bliver grøn.
Avatar billede Nikolaj Riis Juniormester
28. november 2016 - 10:26 #4
Lukket