Avatar billede Lars8960 Mester
07. december 2016 - 22:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Excel 2007 send kopi til iPhone

Jeg har oprettet en fil i Excel 2007 hvor jeg har anvendt filtrer for de enkelte kolonner.
Jeg vil gerne sende en kopi af filen til min iPhone eller iPad.
Men når jeg åbner filen på min iPhone får jeg hele filen, men ikke med mulighed for filtrering. Filtreringstasten øverst i de enkelte rækker vises ikke.
Jeg har hentet den gratis App "iSpreadsheet" fra App Store. Og det er derfor den jeg har anvendt.
1. Skal jeg sende min fil i et bestemt format for at kunne anvende filtrerings-muligheden eller
2. Er der et godt forslag til en App som jeg kan anvende til at behandle min excel.fil
Avatar billede INK Ekspert
07. december 2016 - 23:56 #1
Jeg bruger Excel for iPad, men har ikke lige checket dit problem.
Avatar billede Lars8960 Mester
08. december 2016 - 12:34 #2
Det lyder godt. Men hvilken APP anvender du?
Avatar billede INK Ekspert
08. december 2016 - 12:42 #3
Den hedder "Microsoft Excel" for iPad og findes i App Store (Apple).
Avatar billede Lars8960 Mester
12. december 2016 - 19:53 #4
Tank INK for dit hint, Men det kræver dog at jeg investerer i en APP der koster en del...
Jeg fandt selv en anden løsning:
- Hent APP "Google sheet" Den er gratis.
- Åbn Google Sheet og hent din Excel fil. Med denne visning kan jeg imidlertid ikke filtrere de ønskede kolonner.
- Konverter derfor din fil til en Google-Sheet-fil. Nu får du mulighed for at filtrere og meget andet.
- Du kan altid konvertere tilbage til den oprindelige Excel.fil