Avatar billede ColaBanjo Juniormester
16. december 2016 - 07:53 Der er 11 kommentarer

Makroer der skal opdateres

Jeg har ikke selv udarbejdet det pågældende ark og er ikke ekspert i at arbejde med makroer endnu.

Jeg har et ark som medtager 40 deltagere til et event, men der er 43 deltagere ved næste arrangement. Jeg kan ikke selv opdatere arket og skal bruge en ekspert på området.

Jeg ønsker ikke at lægge et ark op til alle, kan det gøres på anden vis?
Avatar billede supertekst Ekspert
16. december 2016 - 08:03 #1
Du er velkommen til ar kontakte mig via www.supertekst-it.dk | kontakt
Så svarer jeg
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
16. december 2016 - 08:17 #2
Det var pænt af dig supertekst, men jeg har ikke noget nyt at tilføje, udover ovenstående.
Avatar billede ebea Ekspert
16. december 2016 - 08:38 #3
#2  -  Hvordan forestiller du dig så, at nogen skal hjælpe?
Avatar billede supertekst Ekspert
16. december 2016 - 08:39 #4
Ok men hvordan forestiller du dig så at få hjælp?
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
16. december 2016 - 08:53 #5
Jeg forestiller mig en mail jeg kan sende en excel fil til, hvilket ikke er muligt på den side supertekst har refereret til.
Avatar billede supertekst Ekspert
16. december 2016 - 09:06 #6
Hvis du anvender Kontakt - så sender jeg en mail til dig som du kan anvende til fremsendelse af din fil - idet du på den de får min @-adresse :-)
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
16. december 2016 - 09:14 #7
Har sendt en formular :)
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
16. december 2016 - 10:45 #8
Søger stadig hjælp, hvis der er nogle der kan hjælpe.
Avatar billede Mads32 Ekspert
21. december 2016 - 18:41 #9
Du kan eventuelt skrive makroen i dit spørgsmål, og fortælle hvad makroen yderligere skal, så er der garanteret nogle der kan tilrette makroen og returnere den rettede til dig.
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
02. januar 2017 - 09:11 #10
Tak for forslaget Mark.

Jeg tror desværre at jeg har et ark, der er lavet i et program, som jeg ikke har til rådighed.

Jeg ved ikke hvordan jeg sletter spørgsmålet, men jeg forsøger at udarbejde et nyt ark i stedet :)
Avatar billede supertekst Ekspert
02. januar 2017 - 09:24 #11
Læg selv et svar - så markeres spørgsmålet med "en løsning"
Godt nytår