Avatar billede mikkel4478 Juniormester
20. december 2016 - 00:57 Der er 5 kommentarer

USP porte virker ikke

Hej alle sammen:
jeg gensartede min Stationær PC, efter genstart virker ingen af mine USB porte ligemeget hvilket jeg bruger og hvad jeg bruger, har prøvet med forskellige USB device men intet virker, har testet det på min bærbar hvor det virker uden problemer.
Problemet lige nu er jeg ikke kan lave noget inden på min PC da jeg hverken kan tilslutte det til mus eller keeyboard.

Spech
MB: Asus z170 sabertooh s

Tak på forhånd :)
Avatar billede poko1 Ekspert
20. december 2016 - 07:46 #1
Du skal hvis du ikke har en mappe på din ASUS der hedder eSuport eller eDriver hente dem her:
https://www.asus.com/dk/Motherboards/SABERTOOTH-Z170-S/HelpDesk_Download/
Bios USB:
https://billedeupload.dk/images/qLxBc.png
Avatar billede mikkel4478 Juniormester
20. december 2016 - 11:42 #2
Tak for svar mulighed.
Problemet er jeg ikke kan tilslutte noget, hverken mus eller tastatur, så kan ikke rigtig se hvordan jeg kan downloade det
Avatar billede poko1 Ekspert
20. december 2016 - 12:23 #3
Så er der måske 2 muligheder 1.-Et PS2 tastatur 2.- Fjern BIOS Batteri kortslut de 2 forsyningsben til Bios på Bundkortet! Genisæt batteriet og genstart.
PS. du skal justere uret.
Avatar billede mikkel4478 Juniormester
20. december 2016 - 21:41 #4
Hej har prøvet og har fået USB portene omme bag i til at virke men i de forrest, hver gang jeg genstarter min pc slukker den ikke helt ned, som om den ikke kan afslutte bios. Lige ledes når jeg er inde i bios option og saver cracher bios og intet sker, så jeg bliver nød til at holde startknappen nede
Avatar billede poko1 Ekspert
20. december 2016 - 22:27 #5
Du skal som det allerførste have dine drivere på plads. Og hvis du ikke har slettet mappen hvor de lå Mappens navn eSuport. Så skal du gå til dette link!
https://www.asus.com/dk/Motherboards/SABERTOOTH-Z170-S/HelpDesk_Download/
Her vælger du Styresystem. og henter Alle driverne de skal Unzippes til en mappe.
Gem mappen så du også har dem til senere!
Når du er i BIOS så find optimal settings og gem.