Avatar billede Andersbj85 Novice
25. december 2016 - 11:59 Der er 3 kommentarer

Er fjernsynet defekt?

Hej jeg har et Samsung TV (en af 2015 topmodellerne) som opføre sig mærkeligt.

Når jeg tænder tv'et er der ingen lyd på det og man kan ikke skifte kanaler. Efter ca. et minut kommer der lyd på og efter yderligere et minut kan man regulere på lydstyrken/ skifte kanal. Først efter yderligere et par minutter virker fjernsynet som "normalt".

Det har ikke altid været et problem, men er opstået inden for det sidste halvår.

Er der nogen der er bekendt med sådan et issue? om det er fejl eller hvad man kan gøre ved det?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2016 - 12:20 #1
Prøv at se på tv's hjemmeside om der er en opdatering til firmware. Det virker som om den roder lidt med sine indstillinger i starten.
Avatar billede Andersbj85 Novice
25. december 2016 - 15:37 #2
Kan man nulstille fjernsynet så alle hidtige opdateringer overskrives?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2016 - 18:21 #3
Det findes normalt ikke. Der er kun én vej, en opgradering mere.