Avatar billede mikkel251 Seniormester
30. december 2016 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min editor hopper ind i min table

Hej eksperter jeg bruger CKEeditor og jeg bruger den på en side hos en frisør, og når hun opretter en nyhed på hendes side så hopper editor ind på den liste der er over alle nyheder og så fylder den egentlig bare det hele, hvorfor gør den det og hvordan retter jeg det, jeg har et billede med det, men hvordan kan jeg vedhæfte et billede med det så i kan se hvad jeg mener ??
Avatar billede michael_stim Ekspert
30. december 2016 - 14:25 #1
Du kan ikke uploade billeder her, der må du bruge en ekstern tjeneste.
Avatar billede mikkel251 Seniormester
30. december 2016 - 14:47 #2
Jeg er lidt i tvivl om linket virker, men nu prøver jeg :D

her er et link til billedet med fejlen
http://mikkelpohjola.dk/galleries/fejl-paa-betinnas-side/fejl-frisoeren-3/
Avatar billede mikkel251 Seniormester
30. december 2016 - 15:39 #3
Det er ligeså snart jeg laver et link i editor så laver den ged i det hele, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvorfor ?
Avatar billede mikkel251 Seniormester
30. december 2016 - 18:46 #4
problem løst. jeg brugte bootstrap tabs og fordi det indhold der er i de tabs er på samme side, så blev de på en eller anden måde blandet sammen når jeg lavede et link i editoren, så jeg løste det ved at dele indholdet op på flere sider og lade tabs linke til de forskellige sider og så virkede det.