Avatar billede bat1234 Juniormester
15. januar 2017 - 09:43 Der er 2 kommentarer

Hvilken opslagsvæg?

Hej,
jeg leder efter en online opslagsvæg (eller andet) til at kunne skrive nogle noter.
Der er visse krav til den:

- de noter jeg skriver må ikke kunne slettes og ikke redigeres efterfølgende
(heller ikke af mig selv, jeg må kun kunne slette hele profilen)
- der skal være automatisk tid og dato på opslagene
- den skal helst være gratis, men det er ikke et must
- andre skal kunne se opslagene
- andre skal kunne få en notifikation med det samme når jeg laver et opslag, på SMS, mail, skype eller andet

Er der nogle der har nogle gode ideer til hvad jeg kan bruge her?

Mvh
Avatar billede hemberg Forsker
16. januar 2017 - 20:30 #1
Jeg tror ikke der findes en hjemmeside online hvis det er det du fisker efter. Der findes programmer der kan lave post-it's eller fungere som notat samling. Men det der med notifikationer. Det bliver et problem.

Den eneste løsning jeg kan komme i tanke om er en PHP hjemmeside (som skal laves). Men de elementer du omtaler er rimelig enkle at implementer. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor velbevandret du er i programmering.
Avatar billede bat1234 Juniormester
17. januar 2017 - 06:42 #2
Mange tak for dit input Hemberg! Ja det er nok det jeg fisker efter, en eksisterende online service af en art, fordi hvis jeg selv ejede sitet ville folk ikke kunne vide sig sikre på at jeg ikke havde redigeret i noterne i back office.Og det er esentielt til det formål jeg skal bruge det til. Altså at de ved at jeg ikke har kunne redigere i det.

Umiddelbart tænker jeg at Skype måske kan det jeg har behov for - men jeg har dog ikke undersøgt det til bunds endnu.

Det helt optimale ville være hvis jeg kunne skrive beskeder i Skype, og at disse beskeder samtidig blev sendt som SMS til alle på en SMS-kontaktliste, og også samtidig blev skrevet i en log på en hjemmeside.