Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2016

Automatisk indlæsning af outlook send/modtag virker ikke.
Er indstillet til hvert 2 min men alligevel skal jeg manuelt trykke
send/modtag. den modtager ikke max 2 min ? Hvorfor? Bruger
timer/dage/Microsoft og intet virker. HJÆLP søges tak
"optimisten"
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 10:08 #1
Hvad mener du med automatisk indlæsning? Skal den opdatere dine mapper hvert 2 minut? Det burde den da allerede gøre i forvejen? :)

Prøv at åbne outlook i safe mode og se om det retter dine fejl, det tyder jo på at det nok er en forbindelse mellem dig og Outlooks server der er problemet.

Men ellers prøv at lukke Outlook ned, åben start og skriv outlook.exe /safe
Log ind på din konto. Luk outlook ned, og åben det så igen som du plejer, se om opdateringen ikke virker nu? :)

Mvh. Nina
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:23 #2
Hej Nina og mange tak.
Hvordan åbner jeg outlook safe mode?
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:25 #3
nej den åbner ikke automatisk, jeg skal manuelt op i send/modtag hvis jeg vil se indbakken
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 10:37 #4
Du holder windows knappen nede mens du trykker på R. Så kommer der en boks op, der skriver du outlook.exe /safe derefter trykker du på enter. Nu skulle Outlook gerne åbne og bede dig om at logge ind. :)

Mvh. Nina
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:41 #5
fint det er gjort men hvad så?
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:42 #6
men det vil den ikke åbne
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 10:43 #7
Når du kigger nede i højre hjørne står der så at "alle mapper er opdaterede." "Har forbindelse til : Microsoft Exchange " ? :)
Avatar billede rasmuso Seniormester
24. januar 2017 - 10:43 #8
Hej "Optimesten" har du prøvet:
Filer
Indstillinger
Advanceret
Send og Modtag
Send/Modtag-grupper
Planlæg en automatisk Send/Modtag handling hvert 5 minut
Luk
OK

håber det kan hjælpe!?

ro
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:44 #9
det kan den ikke finde
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 10:49 #10
jeg prøver igen igen og siger ok men så sker der intet andet en ny side outlook åbner men hvad så
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 11:06 #11
Enten skal du logge af din Outlook og logge på den igen, ellers så prøv at afinstallere det og installere det igen. Du mangler en opsætning et sted mellem dig og Microsofts Exchange servere.

Du kan logge af ved at trykke på "Filer" Under Konto oplysninger trykker du "Tilføj konto"

I bunden vælger du "Manuel konfiguartion eller flere servertyper" så vælger du "Office 365" og Skriver din E-mail og trykker næste.

Så genstarter du Outlook og ser om det indlæser dine e-mails.

Mvh. Nina
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 11:18 #12
Har prøvet avanceret indstillinger 5 min men stadig ikke
hvor går jeg hen nederste højre hjørne og alle mapper og ser ?
Avatar billede Nina Forsker
24. januar 2017 - 11:21 #13
Det skulle gerne bare stå der

https://billedeupload.dk/?v=dJlFo.png

Men du har jo markeret Rasmuso's svar til at være løsningen? Virker det nu?
Avatar billede optimisten Novice
24. januar 2017 - 11:26 #14
jeg kan ikke finde ud af det desværre, er bange for at miste program etc.
må have fat i en tekniker der kan læse jeres svar og så se. foreløbig tak for hjælpen
det er lidt meget for mig på en gang. mvh ...........